Wednesday, October 1, 2008

1 Syawal 1429H

Semalam tidur tak lena sangatlah. Mungkin sebab excited nak raya kot. Takpelah. Bangun je lah. Dah pukul 6. Oh cuaca dingin2 manja sahaja. Kadangkala angin2 sepoi2 bahasa membawa salju kutub utara singgah di kulitku membuatku tergigil gigil. Hurm.. Pakai baju melayu dalam metro? Ah, sebat sajelah!

Perasaan? biase saje! sebab Malaysia tak raye lagi, oleh itu aku tak dapat nak bersedeh lagi!
Hurm. Sempat jugak sembahyang sunat Aidilfitri kat embassy. Tapi aku rase lain sikitlah. Lepas solat raya, aku termangu2. Ape yang aku harus lakukan nak gantikan kerja2 kunjung mengunjung ke rumah jiran menghabiskan sate da
n rendang? Oh! Mari bergambar! Sangatlah gembira bergambar secara beramai2~



Hurm.. dah habis dah kot aktiviti raya! Oh! Malam tadi! Ade jamuan makan2! Masakan gotong royong kami2 semua! sangatlah banyak (nasi impit, kuah kacang, sambal telur, lodeh, rendang ayam& daging, kek2 dan kuih2, lagu2 raya sentimental)!! Ok! tu je kot tentang my first time!
Tapi sebelum terlupa, aku nak amek kesempatan ni nak wish kat
FIRDAUS CHO-HAPPY BIRTHDAY!!. Ok bye!

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!"




1 comment:

Asyraf said...

selamat hari raya mard.