Monday, September 29, 2008

'Salam Penuh Kerinduan dari kejauhan'



Ingatan tulus ikhlas dengan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri yang utama sekali khas buat keluargaku yang seperti biasa akan menyambut perayaan ini di Pekan, Pahang (semoga dapat raya di sana pada tahun2 akan datang! aha!) ayahand
a dan bonda yang sentiasa dirindui, abang2 ku yang sentiasa diingati, kakak iparku, bakal kakak iparku, dan paling tidak dilupa kepada cucu kepada kedua orang tuaku, Nur Fatihah. Juga kepada Atok ku yang sempoi, Tok Ayah ku yang sentiasa memberikan semangat kepada aku. Mohon ampun maaf zahir dan batin, dalaman dan luaran. Aku disini sentiasa merindui dan menyayangi kalian semua disana. (emo lah!)

Ucapan Salam Aidilfitri juga untuk uncle2 dan aunty2 saye yang sangat memberi sokongan kepada saya, Ayah Chu, Ayah Yi, Pak Ngah dan yang lain2. Makan lemang dan rendang tu ingat2lah pada diriku yang jauh ini~ (maaf, ayat tipikal! hahaha).

Seterusnya ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk rakan dan sahabat2 yang jauh dan yang dekat. Tapi aku nak senaraikan sedikit nama2 yan
g tersemat dalam ingatan ku ini. Buat yang paling jauh sekali, sahabat aku, umar zakir, fakhrullah, azam, irfan,firdaus, syafiq, fahmi, syahmi, alfy, arif hong, iman, said, lie, azhar, zaim, muadz, squad sinar Moscow (jewo, haris), adam, hakim, arsyafiq,dinie ,amar, aizat, beggy, kerol, the peter's (saudara jimmy al hafiz, saudara pinkg, sharin), gadis2 RP3 (eypa, see-t, fynaz, asnyra, jan, assila, aliya, nellylulu, iklil), rakan2 senior yang sentiasa menghiburkan. Paling utama untuk rakan2 seperjuangan yang mengenali saye di MRSM Kuantan, dan SM. Pandan Jaya. Selamat beraya sahabat2!

Tidak dilupakan juga ucapan salam aidilfitri ini ditujukan kepada guru2 yang banyak berjasa mendidik dan mengajar saya. Terima kasih cikgu! Alhamdulillah. Dapat juga merasa beraya di embassy. Ahaks! Sekian saja dulu kot ucapan. Kepada yang tak tersenarai tu aku minta maaf sangat2. Tapi janganla marah2 aku kerana korang tetap dalam kotak minda aku. Mungkin aku terlupa sedikit kot. Mohon maaf zahiriah dan batiniyah!








2 comments:

{~...iniakid...~} said...

gambar tu sungguh cantik!
selamat hari raya

ma.n.al said...

sgt cantik gambar kamu itu wahai mard!!

raye thun dpn..ko wat kan utk ak leh x?? *wink2* bolehlaa mard...


ehehehe