Wednesday, November 12, 2008

Pengisian Masa Lapang. Penentu Masa Depan. (boley tahan gak tajuk neh. heh)

Tik tok tik tok tik tok~
Hey!! Selamat siang dunia!! Lame giler tak mengisi masa lapang lah dekat
sini. Selalu saje aku menyibukkan diri aku dengan berbagai perkara. Namun hari hari aku kat sini tetap berjalan seperti biasa. Dan macam ni jugak lah kot akan berterusan sampai 5 tahun akan datang. Keranamu Malaysia! hahaha!!
Hari ni aku bangun pagi dengan harapa
n sebagai latihan untuk bangun lebih awal pada esok hari supaya dapat menghadiri kelas tepat pada waktunya! (kesan kurang tidur menyebabkan aku kadang2 'terlepas' kelas dan juga 'tersalah' stesen ketika turun tramvai.. haha!) Usha blog ~LAH.. eh ade benda best lah. So aku pun nak try. Syarat2nye:

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.

4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this




huurrmm.. ok jugak kan? haha! walaupun syarat2 tak menetapkan kene letak butir2 gambar aku tetap gak nak letak.
latar masa: baru je masuk maghrib
latar tempat: bilik no 1213
latar belakang: pakaian bergantungan. hehe!

10 orang untuk di 'tag' bagi turut melakukan penggambaran sebegini? Lu pikir lah sendiri! (lame tak tengok astro ria.. hoho!)


Ok lah, setakat ni je dulu kot coretan untuk kali ini! Bye!
Selamat cuti sekolah kepada adik2 comel!! ;)

p/s: Cuaca tak menentu sejak kebelakangan ini.

5 comments:

ra|nbOw said...

haha. comel gile muke. haha. =D
erm. mcm mane blh terslh class ni? hee. bahye sungguh.

.shazrin. said...

ngeee.. ni mesti tak baca engan teliti.
'terlepas' kelas , 'tersalah' stesen lah.. hehe!

iR Fadhe said...

hehhe..adik2 comel yg cuti.kire2 nye saye pon adik ke?hikhik.lme gileee dh xjalan2 kat blog rakan2 oh

rockerNcheese said...

HUA HUA HUA HUA !

eyxa shabarudin said...

:)