Sunday, August 24, 2008

selamat datang ke blog.. (kata umar dan fakhrull)

'wey, bile nak buat blog wey' 'buat la wey'. antara kata2 yang sering membelenggu hidup aku sejak beberapa minggu yang lepas. sejak dari kali pertama kata2 itu diajukan aku terus berfikir. nak tulis ape ha dalam blog aku nanti. nak tulis tentang masalah bangsa, tak tercapai pulak akal ni nak memikirkan masalah bangsa yang sememangnye masih belum nampak dimana penghujungnya.


ok takpe. ti
do dulu . dah 2 minggu berlalu dan bila bangun pagi ni perasaan ku rasa semacam saja. oh rupa2 nya teman tapi mesraku saudara hafiz bersama 3 lagi rakan2 akan berangkat ke petersburg hari ni! tapi malangnya beliau dan rakan2 telah bertolak ke lapangan terbang sebaik sahaja aku selesai menjamah spagetti resipi azam. maafkan aku hafiz! ak nak ucap kepada kau selamat berjuang di bumi peters! semoga kita berjumpa lagi bila2 masa akan datang yea!












saudara hafiz (berbaju hitam)


hurmm. 3.40 ptg (wktu tempatan). apa nak buat ni? perasaan bosan menyelubungi diri. mungkin tiba masa untuk aku menulis blog. tentang apa? kehidupan saya ok kot.
nah. ni lah dia blog aku. selamat membaca!