Monday, September 29, 2008

Selamat Tinggal Ramadhan

Hari ini genap 29 hari aku berpuasa bersamaan dengan hari terakhir aku berpuasa yang membawa maksud esok aku dan semua warga Malaysia yang merantau di bumi moscow ini akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Perasaan? Hurrmm.. Biase saje. Emo2 sikit tu biase lah~



Selamat tinggal Ramadhan, semoga kita berjumpa lagi tahun depan!


*ucapan khas aidilfitri dalam post berikutnya*


8 comments:

Umar Zakir Abdul Hamid said...

obes ke nak?

.shazrin. said...

terlebih makan la bang..

fakhrullah said...

celah mane muke ko mard?

iR Fadhe said...

aaaaaaaaaaaaa siapakah
ape rahsie jdi mcm skrg?hehe

Umar Zakir Abdul Hamid said...
This comment has been removed by the author.
Umar Zakir Abdul Hamid said...

ape maksud anda 'jadi macam sekarang'??

.shazrin. said...

alaa kamu ni umar.. maksudnye die ingin memuji sesuatu!! hehehe..

Umar Zakir Abdul Hamid said...

umar zakir abdul hamid said...
ape maksud anda 'jadi macam sekarang'??

aku musykil
bile masa aku komen atas ni?